بازیابی کلمه عبور

قوانین و مقررات گلدآفر


گلدآفر باهدف جلب کامل رضایت مشتریان و همچنین آسودگی خرید آنان به دنبال راهکارهای ارائه خدمات با بهترین کیفیت میباشد.در این راستا تمام کالاها قبل از ارسال،از نظر صحت و سلامت کنترل شده و برای مشتریان ارسال خواهد شد.

 

با این حال ممکن است شما مشتریان گرامی پس از دریافت کالا با مشکلاتی در کالای خریداری شده مواجه شوید.در این صورت مشتریان میتوانند با توجه به قوانین تعویض 48 ساعته سایت گلدآفر، کالاهای خود را تعویض نمایند.

 

» دلایل تعویض کالا در گلدآفر:

 

1- کالا دارای نقص فنی باشد

2- مغایرت کالای تحویل گرفته شده با مشخصات مندرج در سایت گلدآفر

3- آسیب دیدگی در شرایط حمل و نقل

 

» چنانچه قصد تعویض کالای خریداری شده خود از سایت گلدآفر را دارید،میتوانید با توجه به شرایط زیر اقدام فرمایید:

 

1- مغایرت کالاهای خریداری شده از سایت گلدآفر با کالای تحویل گرفته شده.

 

در صورتی که کالاهای خریداری شده شما از نظر رنگ، جنس، سایز، مشخصات فنی و دیگر اطلاعات مندرج در سایت مطابقت نداشته باشد میتوانید تا حداکثر 48 ساعت پس از تحویل این مورد را به واحد پشتیبانی مشتریان سایت گلدآفر اطلاع دهید.

 

1-1- چنانچه عدم تطابق به وجود آمده بدون استفاده و باز نمودن بسته بندی کالا قابل مشاهده باشد (مانند رنگ، سایز و مشخصات درج شده بر روی کارتن)، باید کالا در شرایط اولیه به همان صورتی که کالا به مشتری تحویل شده باشد،به گلدآفر تحویل داده شود و از آن استفاده ای نشده باشد.

 

1-2- در صورتی که عدم تطابق بدون باز کردن بسته بندی محصول، قابل تشخیص نباشد. رعایت موارد زیر الزامی میباشد:

 

تعویض کالا در صورتی ممکن است که کالا با جعبه اصلی آن به گلدآفر بازگردانده شود.

چنانچه کالا دارای کارتن اصلی، پک محافظت بسته بندی مانند یونولیت و پوشش حبابی، قوطی تیوب شیشه، متعلقات و … باشد، از دور ریختن آنها تا 48 ساعت جلوگیری شود، کالا توسط مشتری دوباره بسته بندی شود

و به همان صورتی که از گلدآفر تحویل گرفته شده به گلدآفر نیز تحویل داده شود.

 

1-3- کالای معیوب به همان حالت اولیه باشد و اثری از استفاده شدن در آن نباشد.

 

2- چنانچه کالا در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد.

 

در هنگام تحویل کالا از گلدآفر به خریدار میباست، کالاها توسط فرد تحویل گیرنده بررسی و کنترل کامل گردد.

 

2-1- چنانچه شکستگی و مخدوش بودن کالا و بسته بندی آن در هنگام استفاده از کالا مشخص شده باشد. میباست تا حداکثر 48 ساعت این موضوع به واحد پشتیبانی مشتریان سایت گلدآفر اطلاع رسانی گردد.

 

حتما در هنگام تعویض کالا توجه فرمایید :

 

» چگونه کالا را مرجوع نماییم؟

 

مشتری گرامی چنانچه ارجاع و تعویض کالای خریداری شده شما منطبق با قوانین و مقررات ذکر شده بالا میباشد موارد زیر را جهت تعویض رعایت نمایید :

 

1-لطفا به هیچ عنوان بدون اطلاع کارشناسان پشتیبانی کالا را به صورت خودسرانه به گلدآفر ارسال نفرمایید.

 

در صورتی که تعویض کالای مورد نظر مشمول شرایط مذکور بندهای بالا باشد. تا ظرف حداکثر 48 ساعت با واحد پشتیبانی مشتریان سایت گلدآفر تماس حاصل فرمایید و این موضوع را به کارشناسان انتقال دهید.
پس از هماهنگی مشتری با واحد پشتیبانی سایت گلدآفر، کالا توسط گلدآفر از مشتری تحویل گرفته خواهد شد. و یا برای مشتریان ساکن در دیگر شهرستان ها ، کالا توسط مشتری به صورت پستی فرستاده خواهد شد. (درصورت ارسال با پست، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه نمایید.)
کالای تحویل گرفته شده در گلدآفر، توسط کارشناسان پشتیبانی سایت گلدآفر بررسی شده و با مشتریان تماس گرفته خواهد شد.

 

1-1- چنانچه مشتری محق نبوده و کالا بدون ایراد تشخیص داده شود. واحد پشتیبانی مشتریان، این موضوع را به اطلاع مشتری خواهد رساند.

 

دراین مرحله کالا بصورت امانی تا 2 هفته نزد سایت گلدآفر باقی خواهد ماند و مشتری میتواند با پرداخت هزینه حمل، کالای خود را دوباره دریافت نماید و در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای مورد نظر در عرض 2 هفته، گلدآفر در قبال کالا و زیان های وارد شده بر آن و یا مفقودی آن هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

1-2- چنانچه مشتری محق باشد، به مشتری اطلاع داده شده، کالا تعویض و برای مشتری بصورت رایگان ارسال خواهد شد.

 

در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پس از فروش سایت گلدآفر، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

مشتریان گرامی فراموش نفرمایید، در هنگام تحویل کالا به گلدآفر، برگه رسید خرید( که شامل نام خریدار، شماره سفارش خریدار و اقلام خرید میباشد) نیز به کالا ضمیمه شود.
مشتری گرامی چنانچه قصد دارید علت تعویض و یا درخواست خود را برای ما ارسال فرمایید میتوانید از پشت برگه رسید کالا استفاده نمایید.
توجه فرمایید مخدوش کردن کالا و کارتن بسته بندی، نوشتن نام و نشانی، نوشتن مشکل و یا نقص فنی، بر روی کالا و یا بسته بندی کالا، ضمانت 48 ساعته سایت گلدآفر را از بین برده و گلدآفر در این حالت مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.

در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پس از فروش سایت گلدآفر، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
مشتریان گرامی توجه بفرمایید ملاک اقدام گلدآفر نسبت به تعویض یا عدم تعویض کالای مورد نظر، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش گلدآفر است و از مشتریان انتظار هرچه بیشتر همکاری با این واحد خواهد بود.

 

» گارانتی

 

مدت گارانتی کلیه کالاهای عرضه شده در سایت گلدآفر برای هر کالا متفاوت است و در قسمت ویژگی ها و شرایط استفاده، (در صورت عدم درج موارد مذكور در این قسمت، گارانتی برای آن كالا 48 ساعت می باشد) درج شده است.

اگر کالای خریداری شده شما دارای گارانتی باشد و دچار ایراد فنی شود، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام نماید.

 

» پس از رسیدن کالا به واحد مشتریان سایت گلدآفر، فرایند رسیدگی کالا چگونه خواهد بود ؟

 

کارشناسان خدمات پس از فروش گلدآفر، مشکلات و عدم انطباق های اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند.
چنانچه ایراد، مغایرت یا مشکل فنی توسط کارشناسان تخفیفان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد.

تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار است.

اگر در زمان تعویض کالا و طی مراحل بررسی و اقدام مورد نیاز جهت تعویض کالا، موجودی کالا تمام شود؛ گلدآفر به درخواست مشتری کالای دیگری را ارسال می کند و یا به درخواست مشتری مبلغ کالای تعویضی به حساب مشتری واریز خواهد شد.
چنانچه در مراحل تعویض، کالا دچار تغییر قیمت و یا عدم موجودی شود. این مورد حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و گلدآفر تعهدی در تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت نخواهد داشت.

لازم به ذکر است گلدآفر، در صورت عدم موجودی و یا تغییر قیمت کالای تعویضی، تنها متعهد به برگرداندن مبلغ کالای خریداری شده اول (همان مبلغی که در فاکتور مشتری درج شده است) خواهد بود.
پس از تماس کارشناسان پشتیبانی با مشتریان، چنانچه نیاز به بازگشت وجه به مشتری باشد، با رضایت مشتری مبلغ طی 48 ساعت کاری برای مشتری واریز خواهد شد.

چنانچه مشتری در هنگام خرید از کد هدیه سایت گلدآفر استفاده کرده باشد. کد هدیه مزبور یک بار مصرف بوده و برای استفاده دوباره مشتری حقی را ایجاد نمیکند و گلدآفر تعهدی در تهیه کد هدیه به مشتری نخواهد داشت.


پایان